Ročica BDF podatki
Ročica BDF

OBRAZEC ZA POVPRAŠEVANJE

Vaši podatki

TEHNIČNI PODATKI

  • leseno držalo ročice
  • 3-kratna nastavitev ročice
  • brezstopenjska nastavitev drogov za zavoro in za plin
  • možnost nastavitve ročice – bližje ali dlje od voznikove roke
  • Ročica je mehanska in zaradi ležajev omogoča t. i. zračnost – možnost
  • nastavitev občutljivosti ročice glede na želje in potrebe posameznika
  • teža: 2,20 kg, višina: 480 mm, širina: 110 mm, debelina 25 mm
  • materiali iz nerjavečega jekla, aluminija in lesa
Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control

DBF ročko uporabljam 14 dni. Takoj sem brez težav začel voziti. Je zelo enostavna za uporabo. Brez težav in z lahkoto se upravlja z avtom. Hvala za to iznajdbo.
 

Žunko Marjan
Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control

»BDF ročica mi je všeč, ker je prilagodljiva vsakemu posamezniku. Ker sem ženska, mi je še posebej pomembno, kakšne barve je ročica in tudi to sem lahko izbirala po želji. Po sedmih letih uporabe na ročici še vedno ni niti ene same praske, v vseh teh letih deluje brezhibno. Ista ročica je že v mojem drugem vozilu, saj smo brez prask in težav opravili premontažo.«

 

Tanja Cerkvenik, paraolimpijka na OI v Pekingu in Londonu
Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control

Poškodoval sem se med gradnjo pristanišča v maju 2015 in sedaj je prvič, da bom lahko samostojno vozil avto. Hvala za to priložnost. Vaš izdelek mi je priporočil zdravnik, ki je občasno deloval v centru Soča pri vas v Sloveniji. Izredno lep, kvaliteten in pripročen vzvod za moj avto. Hvala za pomoč pri montaži in navodilih v angleščini. Če bi imeli vašo stran tudi v arabščini bi bilo zares odlično, da lahko izdelek priporočim naprej.

Dildar Reem, Dubaj, September 2016
Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control

Ročico sem kupil z vrednotnico brez doplačila. So mi priznali celoten strošek nakupa. Montažo sem naredil v Ljubljani na Viču in spodnji nosilec bi bil lahko lepše pripravljen in pobarvan. Strokovnost montaže je bi lahko bila boljša. Tudi servisa ni mogoče delati pravi montažer. Sam izdelek je enostaven in mi je všeč ampak lahko bi bila vgradnja lepša in hitrejša, ne da sem čakal cel dan. 

Klemen Žumer, Slovenija, April 2015
Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control

Moje mnenje za BDF ročico za vožnjo avtomobila je pohvala proizvajalcu in ekipi v tehnični podpori. Hvala za navodila v holanščini. Zelo lepo narejen, ličen in kvaliteten izdelek. Ker sem strojnik po izobrazbi, mi je všeč njegov mehanični videz, da ni nič skritega za plastiko ali pa oblečeno v blago, ker rad vidim kaj sem kupil in malce tudi sam pregledam mehaniko delovanja. To je že moja tretja ročica, do sedaj sem kupoval nemške ročice, ampak ste me vi najbolj navdušili. Zanima me, kako da ni nič varjenih delov? Takšne ročice še nisem srečal. Ali imate že zastopnika na Nizozemskem?

Stijn Bakker, Nizozemska, Januar 2017
Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control

BDF je res odličen izdelek. Do sedaj sem imel vgrajeno doma narejeno napravo, ki mi jo je naredil prijatelj na podlagi lastnega znanja, ampak šele sedaj vidim, kako nevarno sem se vozil po cestah. Poleg tega smo z montažo stare ročice uničili podlogo avta, tapicerijo in armaturno ploščo. Prejšnji teden sem dobil BDF in zelo mi je všeč. Zaradi mehkega prenosa na pedale, kvalitete izdelave in enostavnosti uporabe jo bom kupil še za dva prijatelja iz lokalnega društva. Fantje res odlično delo, prosim za popust za še dodatni dve ročici. 

Karl Herrea, Čad, November 2016
Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control

Vozim Renault Clio in v Rehabilitacijskem centru Soča sem v simulatorju testiral ročico Pesjaka. Vašo BDF. Z vrednotnico na občini sem dobil subvencijo, doplačal slabih 200 eur in dobil zmontirano v avto. Montirali so mi jo v AMZS v Ljubljani, sem moral pustiti avto tam za cel dopoldan ampak na montažo nimam pripomb. Nobenih prask, nič poškodb avta, res lepo. Tam sem naredil še homologacijo in registracijo. Lahko bi vrednotnico dobil hitreje, ker sem čakal več kot mesec.  Tukaj morate to pohitriti.

Franc Brumen, Slovenija, Avgust 2017
Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control Hand Control

To je moj prvi pripomoček po nezgodi in hotel sem, da je čim bolj enostaven. Hotel sem enostavnost in dobavo v ZDA. Ter da bom lahko sam zadevo zmontiral v mojega Forda. Našel sem BDF in v enem tednu sem se že vozil z svojim avtom. Izbral sem črno barvo ker je Ford črne barve. Vse pohvale ekipi za hitro dobavo in vso dokumentacijo. Priporočam.

Mike Bloomfield, ZDA, Junij 2015

Postopek za pridobivanje Sredstev po Zakonu ZIMI

 

postopek za uveljavljanje plačila stroškov prilagoditve vozila

(1) Vlogo za plačilo stroškov prilagoditve vozila vloži invalid na kateri koli upravni enoti v Republiki Sloveniji.

(2) Če gre za enostavno prilagoditev, upravna enota z liste izvedencev imenuje izvedenca, ki oblikuje načrt prilagoditve vozila. Listo izvedencev imenuje minister, pristojen za invalidsko varstvo.

V primeru zahtevnejših prilagoditev (vgradnja BDF. ročice) pripravi izvedensko mnenje Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije – Soča (v nadaljnjem besedilu: inštitut), ki individualno za vsakega invalida pripravi natančno opisan načrt predelave ali prilagoditve vozila (v nadaljnjem besedilu: načrt prilagoditve vozila). Torej mora invalid pripeljati vozilo na inštitut Soča s ciljem priprave načrta predelave in prilagoditve vozila.

(4) Pri pripravi izvedenskega mnenja izvedencev posameznik in inštitut izhajata iz najenostavnejše, vendar funkcionalno učinkovite rešitve. Načrt prilagoditve vozila mora biti tudi finančno ovrednoten. V načrtu prilagoditve vozila mora biti naveden tudi datum, ko je invalid zadnjič uveljavil prilagoditev vozila. V primeru vgradnje BDF. ročice se izda mnenje ali je vozilo ustrezno za vgradnjo ročice ali ne. Pogoj je vozilo z avtomatskim menjalnikom.

(5) V kolikor invalid želi dražjo rešitev od rešitve v izvedenskem mnenju, se le-ta na zahtevo invalida izvede, razliko v stroških med dražjo izvedbo in izvedbo po izvedenskem mnenju krije invalid.

(6) Izvedenca iz drugega in tretjega odstavka tega člena pripravita načrt prilagoditve vozila pripraviti najpozneje v 30 dneh od dneva, ko ju upravna enota zaprosi za pripravo načrta prilagoditve vozila in ga posredujeta invalidu.

(7) Sredstva za izdelavo načrta prilagoditve vozila se zagotovijo v proračunu Republike Slovenije. Stroški izdelave načrta prilagoditve vozila se plačujejo po cenah, ki jih določi minister, pristojen za invalidsko varstvo.

(8) Upravna enota na podlagi načrta prilagoditve vozila izda odločbo, s katero odloči o odobritvi plačila stroškov prilagoditve vozila. V odločbi mora biti natančno opredeljeno, do kakšne prilagoditve vozila je invalid upravičen in kolikšna je višina sredstev, ki se sofinancirajo, ter ali je invalid brezposeln, samozaposlen ali zaposlen. Za BDF. ročico so ta sredstva omejenja na največjo vrednost 1.500eru z DDV.

(9) Upravna enota upravičencu izda vrednotnico za odobritev plačila prilagoditve vozila po pravnomočnosti odločbe o odobritvi stroškov plačila prilagoditve vozila. Zoper odločbo upravne enote je dovoljena pritožba na ministrstvo, pristojno za invalidsko varstvo. Pri odločanju o pritožbi ministrstvo, pristojno za invalidsko varstvo, lahko pridobi nov načrt prilagoditve vozila.

(10) Invalid obvesti zavod paraplegikov Pacug o pridobitvi vrednotnice za prilagoditev vozila in vgradnjo BDF. ročice ter se naroči na montažo vozila pri pooblaščenem partnerju za vgradnjo BDF. ročice, podjetju AMZS d.d.

(11) Po opravljeni prilagoditvi vozila izvedenec iz drugega in tretjega odstavka tega člena (inštitut Soča) potrdi ustreznost in pravilnost opravljene prilagoditve vozila ter o tem izdata potrdilo. Vsebino potrdila se podrobneje opredeli v predpisu iz drugega odstavka 17. člena zakona ZIMI.

(12) S prejetim potrdilom invalid izvede vpis predelave v homologacijsko knjižico vozila pri pooblaščenem partnerju za montažo BDF. ročice, podjetju AMZS d.d.

ZAKON ZIMI